میزان تاثیرگذاری برند

‫یکی از مهمترین جوانب تحقیق کلمات کلیدی اندازه گیری‬ مقدار شناخته شده بودن برند و‬ چگونگی درک آنلاین آن میباشد،‬ به ویژه وقتی که شما یک‬ کسب و کار رشد یافته را بدست آورید‬ که مبتنی بر مشتری باشد این موضوع اهمیت دارد.‬ شما باید بدانید که مردم چطور به شما نگاه میکنند‬. از نقظه نظر تاثیر برند شما باید‬ یک پروژه ی کلیدواژه ای بسازید‬ که مبتنی بر برند باشد‬ تنها کافی است نام برند و شرکت را بنویسید و‬ به دنبال جهان کلیدواژه هایی از‬ تمام جستجو ها که شامل نام شرکت است بگردید‬. یکی از مهمترین جنبه های این‬ جستجو واژه هایی است که مربوط به برند شما میشود.‬ آیا مردم از واژه هایی استفاده‬ میکنند که با برند همخوانی ندارد؟‬ آیا مردم انتظار دارند که چیزهایی در مورد‬ برند پیدا کنند که شما ارایه نمیکنید؟‬

مرحله دوم تاثیر برند

مرحله دیگر جستجو، نیت های منفی‬ و مثبت در آن جستجوها میباشد‬. آیا مردم در مورد برند شما اعتراضی دارند‬ و یا اینکه آنها به دنبال‬ افراد دیگری که اعتراض کرده اند میباشند؟‬ یا چطور مردم محصولاتی که‬ به برند یا محصول شما ارتباط‬ دارد را جستجو میکنند؟‬ بنابراین وقتی که شما این پرسشها را در مورد‬ جستجوهای مثبت و منفی مطرح میکنید، لیستی از‬ این چیزها بسازید چون شما باید همچنین‬ بدانید مردم چه انتظاری از برند‬ مورد ارائه شما دارند.‬ یک راه عالی دیگر فرصتهای کاری میباشد‬. گاها میبینم وقتی مردم برندی را جستجو میکنند انتظار دارند که‬ چیزی پیدا کنند که در وب‬ سایتی در هرجای دیگر مربوط به برند پیدا نمیکنند‬ ولی انتظار دارند که آنجا باشد‬، این میتواند یک فرصت کسب و کاری باشد‬ ولی گاها اطلاعات غلطی در این مورد وجود دارد‬. همیشه خوب است که حواسمان به اطلاعات غلط‬ مربوط به برند باشد چیزهایی که‬ مردم گمان میبرند وجود ندارد‬ در هر صورت، به جای‫ استفاده از این داده ها‬ به عنوان تحقیق کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت‬ بهتر است به روابط عمومی یا بازاریابی خود بروید،‬ اگر هر گونه درک اشتباهی یا‬ بررسی یا نیت بدی در مورد برند شما بود‬ پس مشکلی در بازاریابی وجود دارد‬ و مشکل از بهینه سازی سایت نیست‬ و این باید باعث شود تا توجهتان را افزایش دهید‬ چون هیچ مقداری از سئو نمی تواند بر درک بد از شرکت غالب شود‬‬‬‬.

منبع: فست سئو

پاسخ دهید